Меморандум щодо реклами азартних ігор в Україні

0

На засіданні Всеукраїнської Ради Гемблінгу представники 11 офіційно зареєстрованих казино та БК ухвалили меморандум про рекламу азартних ігор. Він покликаний гарантувати унормованість просування послуг грального бізнесу на території України.

Згідно із затвердженим документом, рекламу онлайн- та офлайн-казино, БК заборонено розміщувати:

  1. На товарах загального вжитку, що призначені для осіб молодше 21 року.
  2. В теле- та радіоефірі з 6 ранку до 11 вечора.
  3. На інтернет-ресурсах, що розповсюджують матеріали порнографічного характеру, елементи жорстокості, сцени насилля/катування та приниження честі, гідності користувачів, цинізму, вживання наркотичних засобів, закликів до расової чи міжнаціональної ворожнечі.

«Меморандум є документом спільного регулювання та саморегулювання, не створює нових законодавчих норм та визначає загальний підхід до визначення форматів розміщення реклами та/або спонсорства. Він є підтвердженням намірів підписантів дотримуватись визначених у ньому правил» — заявили представники UGC.

Свої підписи під документом залишили уповноважені представники організаторів азартних ігор, серед яких Parimatch Ukraine, Shangri La Kyiv, Slots City, First, PIN-UP.UA, Cosmolot, «Волна 4444», PokerMatch Ukraine, FavBet, GGPoker та VBET.

Меморандум діятиме до 31 грудня 2025 року, а його гарантом виступатиме UGC.

Залиште ваш відгук

Please enter your comment!
Please enter your name here